torsdag

Jaha, då va de torsdag då, dagen innan tenta, dagen innan helg. =)

Lagade lite mat igår som markus fick äta några timmar senare, undra vad gordon ramsey skulle säga om de där stripsen. Haha Sen blev de film, men som vanligt kollades de inte på i många minuter innan de va trötta ögon som ville sova. Men måste fan se till att se klart den filmen någon gång, försökt 2 ggr utan lyckat resultat. Haha

Ja, vaknade kl 6 imorse av att någon jävla idiot stod på bakgården och gapade. Helvete så irriterande.
Men lyckades somna om, men förbannat att ta sig upp sen. Har iaf startat en tvätt och hunnit varit ute med hundarna. Så nu väntar jag på mannen som står i duschen, ska visst raka huvud. Men de ska man väl klara av?
Sen blir de willys för hela slanten, ska bli så skönt att få hem lite till kylskåpet. Hihi. Sen blir de plugga och städning.

Berättade om mitt problem över morgondagen, sa då "Jaha ja men då får jag väl åka förbi här och hämta upp dig" Hihi vilken snäll vän jag har som åker omväg från sthlm för att plocka upp mig o ziza. :) Så de har löst sig.

Fastnat för Whitin temptation feat chris Jones - utopia

Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback