väntan inte leder någon stans.

Jahapp. Igår var mamma, syster och ariel här <3 Ziza och ariel blev så glada att se varandra :) Jätte mysig em, tog först en promenix till hundrastgården, men inga hundar där så ariel lessna snabbt och försökte hitta flyktvägar, och då var de bäst att koppla hundarna och gå vidare hemåt annars hade hon lyckats hoppa över :P Väl hemma började jag laga lite käk, kyckling med ris. Så blidde de lite kaffe efter de. Sen åkte de vidare hemåt och jag försökte ta tag i pluggandet. Men dampa ur på datorn totalt, undra vafan de är för fel. Blir de så ikväll skriker jag, kastar ut datorn genom fönstret och tar stora kliv till 3 imorn.


Och inte kunde man sova häller, kände mig så fruktansvärt orolig i kroppen. Men nu är tentan avklarad så jag hoppas de berodde på de och att jag ska kunna sova inatt. =) Tentan gick väl sådär, får nog inte godkänt men vad gör de om 100 år... Inte världens undergång, bara och kämpa på tills omtentan i november isf. Någon gång under dessa 3 år ska man väl kugga en tenta oxå. Försöker intala mig lite så jag slipper ÅNGEST!

Här sitter jag med ljuvlig musik i öronen shinedown - call me och är sjukt sugen på alkohol, illa illa. :(
Men imorn efter skolan tänker jag bannemig ta mig en sväng förbi bolaget så är de bara. :P

En ny kurs, psykologi, börjar imorn. Lite tajt inpå och denna kurs kommer vara häftigt, tentan är samma månad, endast på 4 veckor tror jag. Men nu har jag iaf lärt mig en läxa så här ska de pluggas.

I helgen kommer förmodligen cissi en sväng :) Så på söndag kanske de blir örebro, saknar min syster! Och ja så vill jag göra nått annat oxå men de tänker jag inte ta här. Min lilla hemlis ;) '

Jag säger bara, de här kan ju bara sluta illa, väldigt illa. Jag är inte smart för fem öre och jag undrar varför jag har den effekten på folk, står de i min panna eller? Nä hjärta o hjärna spelar inte samma spel så är de.

Ne, nu har jag nog ingenting mer att skriva förutom att jag saknar mina vänner och familj! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Saknar dig med. Ses på lördag =)

2009-10-01 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback