ena och de andra.

Då var jag här igen då, måste skriva av mig lite kände jag...

Vart sjuk typ i en vecka, eller om inte mer, men förkylningen bröt ju ut för typ en vecka sen, men idag besökte jag farbror doktor, luftvägskatarr, så lite penicillin, slemlösande och dubbla astmamedicinen så ska de väl snart vara över. =) Ja de där på vårdcentralen var ju snabba med att vara tydliga med att man gör fel, ringde först till kungsgatan som de stod att man skulle göra, men de var tydligen fel, ursäkta så mkt då, så ringde till fröslunda istället och där fick jag bastning för att jag inte var skriven i Eskilstuna. Men ursäkta mig!!!

Men är de inte de ena så är de de andra, roliga veckan överraskade mig imorse. Smärta! Men billigare...Bara för att gnälla lite till så ska jag gnälla över att jag inte haft någon aptit på ett par dagar, igår åt jag först vid 18.00 men inte de minsta hungrig. Imorse fick jag i mig en knäckemacka, mkt att hurra över liksom. :P Kilona rasar väl men lika orolig över att de läggs på igen och de vill man ju inte =p

Jaja. I fredags åkte jag till k-holm, blidde emelie på kvällskvisten, mådde inge bra men de gick över men lite alkohol i kroppen :P Helt oplanerat blev de safiren med cissi oxå :) Träffade några kända ansikten. Men blev väldigt överraskad "Jag vet att jag har en bror som är dum i huvet" helt otippat liksom, visste tydligen en hel del om mig, hjälp :P Ja och så blev de. Inte vad jag hade räknat mig.

Jag har insett att jag måste sluta älta för min egen skull, kommer verkligen inte sluta bra. De har de ju inte gjort hittils liksom. Men orden klingar fint i mina öron. Händer bra saker i mitt liv ältar jag de som sagt i minsta detalj, jag tänker sönder hela situationen. Stop it!!

Och insåg idag att jag kan ha min jacka igen, till och med kan jag andas i den :P Haha. Härlig känsla.
Ja annars då, plugg plugg och nu är det allvar, tenta på torsdag. Hjälp!!

  Raring tyckte hon skulle köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback