eskilstuna bo.

fy fan, här hade jag skrivit världens inlägg och så försvinner de, morr.

Kom som sagt till eskilstuna igår, emelie följde med och höll mig sällskap första natten =) Mamma och gerhard skjussade hit oss, hjälpte mig att fixa tv:n, borra upp lite hyllor och handla på willys.

Sen tog jag och emelie oss en promenad ner till stan, hittade mig ett par svarta jeansleggings på gina tricot, me love =) Så blev de fika med emelies kusiner och deras kompis, trevliga tjejer =) sen en promenad tillbaka, emelie skrämde upp mig :P Så fick hon laga oss lite mat medans jag fixade och donade. Blev rätt sent, och sov dåligt på de så imorse var jag trött.

Men fick typ springa till skolan, fan vilken tid de tar och gå då, och svetten lacka, så jag måste ha en cykel annars dööör jag, roligt att göra sig iordning och sen är man som en sliten gammal katt när man kommer till skolan liksom, näää fyy.

Men jessica hittade mig en cykel på blocket som jag ringde på, 250 kr för en gammal damcykel, 28 tum och 3 växlad, som hittat =) Så ska  väl försöka hitta mig en buss ut till torshälla imorn och se om de är något att ha, förhoppningsvis är de det och då är frågan om man kan åka buss med en cykel eller om man ska försöka cykla hem, kanske hamnar vilse, är ju liksom en bit.

Innan de ska jag iväg till viktväktarna, sen blir de skolan och fixa lite eftersom min dator är så jävla pucko, ska vara en ny dator liksom som inte ens kan öppna alla program, de stämmer ju inte. måste be något datasnille titta på den.

Så hoppas jag på att mina böcker kommer imorn, en del att läsa.

Ne kolla på tv en stund, sen sova. natti natti.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en underbar dag tillsammans med dig i eskilstuna emma^^ Blir definitivt flera gånger.:)

2009-09-03 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback