thinking of you.

"when Im with him I am thinking of you"

Jaha, var då en vecka sedan jag skrev, hänt endel sen dess.
Gått med i viktväktarna som planerat =) Känns som att de hänt något iaf, och imorn blir de tillbaka tid o väga sig.
Någon cykel blev de dock inte, tog mig dit men de hade haft 2 annonser ute och den jag hade ringt på var såld, de som var kvar var en 24 tums cykel, lite liten för mig kanske :P

I helgen var bar de iväg till norrköping, tog hand om mina darlings casper och Hugo och jessi följde med. Blev en hel del tv spelande :) Hhaa. Förbannat kul!

Dagarna går, men de börjar bli lite ensamt nu. Men de ska vi nog göra nått åt =)

Idag var de skolan, kom dit och karin bara skratta åt mig "Har du gått igen?!" Haha, svettig och jävlig kommer jag masandes fram. Ja som sagt, cykel behövs. :P

Så kom jag hem, gjorde mig lite mat och tog en promenix med ziza. Kom in, satte mig framför datorn, men ingen ro ingen vila, dörren rycks upp och jag flyger upp ur soffan vettskrämd, in kommer Emma och syster. Haha. Hade lyckats inte stänga dörren helt och de blev väl de mer än glada över och kunna fullfölja sin plan om att överraska mig, för nog blev jag överraskad allt :P Lite kaffe och sen iväg till tunapark, hittade mig ett par skor och en tunika/tröja. =)

Sen har jag fixat och donat  lite i lägenheten. snart sovdags var de tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback