torsdag

Hoho. Här igen. Ibland får man sina luckor med skrivandet och ibland sker de mer ofta :P
Idag då, pluggat lite ( men alldeles för lite mot vad jag borde) ska läsa 2 kapitel till har jag bestämt, mitt mål för dagen. Nått iaf.

Ja sen har jag gått ner på stan, ganska exakt 1,5 kilometer, viktväktarmöte, vågen visade -1,2 :) Efter en vecka med bättre mat mår jag mkt bättre, magen är inte längre som en svullen ballong. så skönt så. Men igår fuskade jag med en köttbullemacka och en liten coca cola, lite ångest om man säger så och magen var direkt spänd o jävlig. så de lönar sig att äta bra. Men samtidigt måste man kunna unna sig, de kommer jag aldrig sluta med, men de ska väl vara i rätt mängd. De enda jag oroar mig för är alkoholen jag ska dricka i helgen, massor med kalorier, men har ju sparat in lite poäng att ta ifrån och som sagt unna sig måste man.

 Råkade ha diskvattnet igång när jag satte mig vid datorn en stund, oops! :P


gah, skulle lägga upp lite mer bilder men suck de går ju inte, de hamnar på bilddagboken ist. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha! illa! =p men där såg jag något mer du unnat dig vaa! ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback