torsdag 17/9

ooopppss! En vecka sen jag skrev. Jaja.

Förra fredagen kom brudarna hit, emelie, jessi, emma, bella och även fia en sväng. =) Vi käkade tacos och gjorde oss redo för krogen, blev en sväng till harrys, 100 ggr bättre än i katrineholm måste jag säga. :P Sen hamna vi på efterfest o sen hem o sov. Lördagen = BAKIS! Hade mig lite myskväll, men film o grönsaker o dipp.

På söndagen kom mamsen och mikis, hämtade mig så åkte vi till Katrineholm. Var en sväng till mormor och hjälpte henne och sen upp till anette o fixa mina naglar, blev så fina så =)

På måndagen var de dags för tandläkaren, skulle dra ut en tand. Fick en chock när de drog fram operationsmössan jag skulle ha på mig och allt skulle vara sterilt, visdomstanden låg tydligen snett så de fick öppna upp tandköttet för att komma åt den. Kände mig så snygg efteråt och ont gjorde de när bedövningen släppt. Vill aldrig göra om de nå mer. Sitter här och har fortfarande ont kan jag ju säga, konstigt att jag inte gått ner mer i vikt, får knappt i mig någon mat. :(
Fortsättning på måndagen, träffade johanna och lukas en sväng :) Sen följde jessica med mig och träffade sophia Å, fick min pärm o sådär. Saknar henne. Hon hade tydligen hittat en karl till mig :) Haha. Lät som en bra ide.
Ja sen hem till jessica för en kaffe o så tilllbaka till eskilstuna.

Har börjat känna mig hängig oxå, undra om de beror på tandjäveln?! Går bra när jag ligger här i soffan men så fort jag reser mig upp känner jag mig yr och illamående. Inte blir de bättre av den där jävla smaken som kommer från såret i munnen, grows!

Ja, motivation till skolarbete är = 0 och de är illa, den 1 oktober är de tenta och de är massor som ska kunnas. statistik skit, uträkningar o sånt. Går ju bra att förstå när han går igenom det men sen är de ett enda stort frågetecken. satsar på U på tentat tror jag. Haha.

De gick inge bra för bamse hos mamma, han dumma sig mot gerhard, riktigt obehagligt, så igår var hans familj och hämtade honom, så nu befinner han sig i himlen. Tråkigt tycker jag, men de går ju inte att ha de sådär och de kan allra minst vara lätt för honom att vara 6 år och komma till ett nytt hem sådär. Men att en 80 kg hund får tokspel är inte de roligaste.

Ja och jag har hittat en tjej som kanske ska börja gå ut med ziza och sådär när jag har långa dagar i skolan. Hon verkade mkt rar så de ska nog funka bra tror jag. man får ju ångest av att ha ziza hemma så många timmar själv, även om jag kommer hem på lunchen så är de inte rättvist mot henne.

Ja, tog mig ner till stan en sväng, tog faktiskt bussen eftersom jag inte mår så bra, -0.7 kg, nått iaf. Men hon sa de att de kan ju va så att man stannar upp ett tag sen kan de ta fart igen, och jag hade ju gått ner nått iaf, men jag tror de är roliga veckan som spökar, och då blir man ju svullen o dan så antar man samlar på sig lite vätska då. Får se hur de blir till nästa vecka, bara ta nya tag. Kämpa på. :)

Ne nu ska jag vila en sväng, sen ta tag i skolarbetet. Btw kommer ha en hel del att göra i helgen, imorgon kväll kommer dessan och simon, dessan ska spela fotboll här så simon skulle hämta upp mig o ziza så ska vi dit o kolla, sen på söndag kommer strå hit, ska gå på stan o kolla lite. Och så har jag två forskningsartiklar att kämpa med, ska vara klart till måndag förmiddag då de är seminarium. Och så skulle mamma komma, skulle ha med sig en cykel till mig som de tydligen kom på låg och skräpade i källaren. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback