helgens bravader.

Haha. Bara för de har de gått ett par dagar nu, emelie ;p

Men nu är jag här igen. Helgen har varit mycket bra. =)

I fredags bar de av till skolan efter att ha missat tåget och tjurat lite på mamma fick jag låna bilen. Väl framme så var de juridik, så himla roligt, läraren är gudomligt bra. Sedan var de klok på eftermiddag, helt världelös om jag får säga så, så drog tidigare. Kl 4 var jag hemma, då var de bara att slänga i sig lite käk och åka till jobbet 17-21.

Efter jobbet mötte jag upp jessica, gick hem till mig och tog en öl, så kom cissi oxå, runt 12 drog jag och cissi ner på harrys och jessica drog hem.

Lördagen. Kom iväg till norrköping, lite senare än tänkt men iväg kom vi ju iaf =) En runda på stan först, sedan hem till syster yster och myste. Vid 17 plockade vi upp Johan och ronja så hem till katrineholm. Käkade grillat och sedan iväg till jobbet 1,5 timme. Haha.

Sen var de hem, göra sig iordning och så iväg på fest. helt okej. Så blev de statt på de, helt okej de med, underbar musik, synd att jessica missade de bara. Haha

Ja så igår var de jobb 9 till 17 - 19.30 till 21. Ja sen hände de inte så mkt mer, fick förfrågan om att komma bort till Nävertorp men kändes lite sent för det, med tanke på allt jag behövde göra och hur tidigt jag skulle upp. hehe

Ja idag kom iväg med tåget i sista sekund, gjorde grupparbete, helt onödiga timmar måste jag säga, 2,5 timme bestod av tjaffs om vad som skulle göras och inte. suck. Men kom iaf hem tidigare än tänkt. skönt de =)

Idag fyller Casper 6 år, stor kille nu, tiden går så fort. shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback