Då går jag hellre hem...

Du håller mig kvar i något jag lämnat för länge sen!

Igår var jag och fikade med Johanna och emma, så kom även bella. Trevligt =)
Tog ett varv på stan och då ville svt ha med oss på tv, men efter mycket om och men ställde bella upp iaf. =p
Sedan hem och mötte upp jessi, så fick hon agera sällskapsdam till akupunkturen.

Men stackarn ville ju inte följa med in så fick sitta typ 1 timme och läsa tråkiga tidningar, medan jag låg och hade det skönt. Hon stack lite nålar i skallen, på armarna och benen så fick jag ligga och lyssna på en gubbe som pratade, mindfulness. Men avslappnad blev man. Men bra de, för de ger bättre effekt. Ja och underbart var de, kände på en gång en förbättring, självklart är de ju inte helt bra, men ögonen känns inte alls lika irriterade och de rinner inte lika mkt, inte lika trött och tung i huvudet häller :) Ja så de kommer nog vara värt de där pengarna trotts allt. Blir 2 ggr nästa vecka, därefter en gång i veckan.

Så blev de en kaffe efter de och sen jobb 3 timmar på kvällskvisten.

Idag åkte mamma och jag ut i skogen med hundarna. Sen var de jobb 15.15 - 22.00. Haft riktigt roligt, skrattat en massa. Och kände direkt när jag kom hem att jag kunde stannat kvar på jobbet, suck! Ja ibland förstår jag inte alls, de va inte ens en sak att bli irriterad på. Inte de minsta. =(

Nehe, sova kanske. Tåget till etuna 06.58, en jävla tid de oxå. Föreläsning sen grupparbete på em, så hem och laga käk...

Dom såg mig som någon annan
Och jag kände mig som det.

Åh jag drömde om en framtid som glömmer
Och jag drömmer om en framtid utan dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback