valborgsmässoafton.

Igår var de skola hela dagen. Både bra och dålig dag, konstig stämning i mellan åt. Men men.
Väl hemma blev de mat på järnvägsbuffen med la familia. Sen ner till glasbanken med jessi. Och så vidare hem till mig och myste lite på altanen. =) Ja sen for jag iväg till fian och mathias. =)

Ja, idag har de inte hänt så mkt ännu. Frulle med mamma o gerhard. Sen har jag fixat mina naglar, så tror banne mig iaf några av mina vänner är glada att de inte är här och hade vart tvugna att agera assistent åt mig. Inser att man klarar sig ju hur bra som hälst iaf, bara latmasken som ligger i ibland kankse. Eller rättare sagt man måste ju passa på medans man kan ;)

kl.16.30 bär det av med tåget till Norrpan, först hem till pappa o göra sig iordning och umgås lite med dem sen iväg till Johan på fest, kan nog bli kul med lite blandat med folk =)

Sitter här och lyssnar på susan boyle, vilken jävla röst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback