=)

Ja i onsdags var de tenta, jessica, emelie och mikis följde med som sällskap och roade sig på stan medans jag satt o skrev så pennan glöd. Hoppas verkligen att jag lyckades denna gång, men de återstår att se, om ca 20 arbetsdagar får jag svaret.

Sedan lurade emelie och mikis med mig till högsjö på fest, mycket trevligt =) Som vanligt är de ju de där oplanerade kvällarna som brukar kunna vara riktigt roliga. Men mindre kul igår när jag i princip var fast i högsjö. Haha

Kom hem, gick till Johanna och tog en kopp kaffe =) Sov en stund sen var de bara att svänga om till partypjuxen igen. Mikis, jessica och jag åkte iväg till Norrköping och tittade på rix fm festivalen. Sedan blev de utgång, saliga munken först och sen drog jag och jessica vidare till hugos och dansade loss. =)
Sen bort till max som var stängt så vi tog en promenad bort till sthockholmsrondellen, där vi blev hämtade. =)

Idag har jag sovit bort typ halva dagen. Men men. och snart är det dags att jobba 17-21. Så har jag bara morgondagen 9-14 sen har jag semester en vecka =) Men eftersom jag tydligen inte har något bättre för mig så har jag en tenta att skriva. Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback