its in your hands now.

I fredags var de ju jobb, men kom iväg tidigare som tur var. Först på morgonen tänkte jag OMG hur ska denna dag sluta men hade turen på min sida  hela dagen =) Hem, gjorde mig iordning och sen for vi iväg till Valla, grillade lite och hade det trevligt. Sen åkte vi vidare mot Eskilstuna, Harrys och duojag, riktigt drag =) De är ju såå himla duktiga + att det finns något att titta på =P Ja men ärligt, får ni chansen, så borde ni se någon av deras spelningar. Så vid stängningsdags för det time för lite mat, inte för min del då, hittade något annat roligt att göra medans de andra åt. Haha. men jag säger bara TYPISKT!!! =(
Ja så tack för en väldigt trevlig kväll pojkar och flickor =)

Igår var jag lika med död typ hela dagen, kom väl upp ordentligt vid 4 på em. =( Hände inte alls mkt den dagen. Mikis och emelie var här, så jag höll dem sällskap med ett glas vin, så skulle jag plugga. Skrev några meningar men sen orkade bara inte mina ögon hålla sig uppe, så somnade väl runt halv 12. Hur skönt som helst!

Så skönt att vakna upp pigg och gla idag =) Hållt på med tentan, så nu är den inskickad. =) Bara att ta tag i salstentan som är om 1,5 vecka nu då. Mamsen frågade förut om det känns bättre, och det gör det verkligen. Då sa hon att det syns, en mycket gladare tjej. Och jag känner mig mkt gladare. Så sa jag att jag inte alls har haft några biverkningar som jag fick förra gången, för det första kan man bli ännu deppigare ett tag men de har jag inte alls kännt av, och förra gången kändes de som ett vakum i huvudet så jag fick ändra lite på dosen, men de har jag inte häller känt av denna gång. Bara lite smått huvudvärk har jag känt av. Men då sa hon iaf att det kanske är så att det fattades ganska mkt seratonin i min skalle, kanske därför jag inte lidit av några biverkningar.
Jaja. Allt för mig. Mors goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback