dina ögon.

Läste mitt horoskop förut. "Jag vet inte riktigt varför just du har det så bra, men det ser ut att bli ännu bättre" Haha, tyckte den där början lät lite halvt illa beroende på hur man tolkar den, lät som att man inte hade rätt till att ha de bra typ eller det andra sättet att man inte vet anledningen. :P

Fias ord gjorde mig verkligen glad förut "Jag är glad att du fick ha lite roligt, det behövde du" <3

Men så känns det faktiskt. trotts motgångar så har jag faktiskt vart på riktigt bra humör. =) Låt det fortsätta så!!!! Lr och andra sidan dröjde det inte länge innan jag började känna mig totalt opepp och just ingen lusst med någonting. Tycker det känns fruktansvärt tråkigt, man orkar liksom inte försöka längre, det duger inte. Men jag tycker att det är dagisnivå på det hela. =(

Ligger för tillfället i sängen, ska försöka blunda en liten stund innan det är dags att ta hundarna ut på promenad igen.

Förhoppningsvis kaffe hos jessi, pizza hos mormor och så försöka höja humöret och gå på fest.

Jag vill verkligen på den där jävla kryssningen, såg att det var 21 år oxå. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback