gott och blandat.

Blev pizza hemma hos mormor igår, sen hem och gjorde sig iordning och sen mötte jag upp jessi och vi pulsade fram i snön till cissi. Det var faktiskt trevligt. =) Även om mitt humör inte var på topp från början, så blev de bättre med bra människor runtomkring sig =) Men sen blev jag väldigt less igen.

Pratade med emelie och Johanna om det, har jag verkligen rätt att känna så? men jag behöver nog inte fundera över det längre heller eftersom andra har reagerat oxå.

Sen blev de statt för hela slanten, helt okej =) Kändes inte bra först, eller inte alls men det var bara att försöka att inte bry sig. Lyckades relativt bra med det.

Men jag är riktigt less, besviken, ne jag vet inte, blandade känslor. Tycker det är väldigt tråkigt bara. Men men, man måste lära sig att solla ibland. Och det tänker jag göra, för folk ska inte trampa på mig. Men det utnyttjas ju tyvärr. Folk verkar tro att jag tolerar hur mycket som helst, men nej, någon gång får det faktiskt vara bra! Och nu är det de! Jag tänker inte försöka mer, man måste faktiskt kunna ge och ta, och jag får inte respons från den andra sidan, tillslut lessnar man.

Idag har jag träningsvärk till max, bra med lite gratis träning, pulsande i snö. =)
Gick en promenad med hundarna på dagen, underbart väder. Sen har jag lyckats sova en del, men kanske inte så konstigt efter typ 7 timmars sömn på 2 dygn.

Så vart hos fian och druckit kaffe. =) Men nu blir de mys med familjen, ta en dusch och kanske försöka hinna med att läsa lite.

Btw, så hoppas jag på att någon vill följa med på båtresa, vore väldigt roligt. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

När har denna båtresa tänkt att äga rum?

Låter mkt intressant :) kram

Postat av: emma.e

Hej emelie. tänkte den 4-5 mars =)kram

2010-02-21 @ 23:09:15
Postat av: Johanna

Det hade varit väldigt kul men det blir tyvärr svårt för mig när det är mitt i veckan, Lukas har nämligen sin inskolning på dagis då!

2010-02-22 @ 06:41:29
Postat av: emma.e

Jag kankse åker då iaf, men vi måste boka in någon helg oxå tycker jag. Vill ju åka med mina kära vänner! <3

2010-02-22 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback