härlig vinterdag.

Gårdagen spenderades först med kaffe med emma, snackade en massa och tiden for iväg. Händer ju inte allt för ofta längre, men när det gör det är det alltid lika trevligt <3

Sedan blev de en sväng till cissi på ännu mer kaffe. :P så tog vi en promenix bort till viktväktarna, dags att ta tag i det igen. hade faktiskt inte gått upp så mycket =) Men hur jag ska klara av att gå där en tid framöver vet jag inte, Hur kan man sätta en människa på det jobbet? Ett ställe där man ska känna sig peppad inte bli illa bemött. =(

Sedan var de hem och plugga, så blev de lite wii med la familia och adam =) så himla kul.

Idag då, underbart härligt väder. Lämnade mamma på jobbet och hämtade upp emelie och for iväg till etuna. städa städa städa, men det gick fort med trevligt sällskap =) Hann lämna in nycklarna i tid oxå. Så for vi till tunapark och käkade, råkade även få med mig en liten tröja jag har spanat in ett tag :P Haha.

Ja väl hemma då, göra iordning på rummet, tog visst hela kvällen. Ooops. Var en sväng hos jessica på kaffe och färgade hennes hår. Ja och vart pluggandet tog vägen de vet jag inte, som bortblåst. tenta på fredag, men noll motiverad. Känns väldigt lönlöst faktiskt. =( Men men, hårkörning imorn, inte bra och sitta dagen innan men de skiter jag i. Detta gör ingenting om det går in där och ut genom nästa, bara tentan går bra. Men som sagt så spelar det ju tydligen ingen roll om man kan eller inte, bara att man ska få in exakta ord. ?

Jaja sova var de. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback