lunchdejt.

Vaknade. Lovade bort mig på lunchdejt på stan. Gick till spegeln och ville genast ta tillbaka den där lunchdejten.
Men med lite smink så fick de väl duga då.

Gick ner och mötte Johanna på stan, tänkte vi skulle käka på nyöppnade coffiehouse. =) Massa folk och lång kö. Stod där och som ett brev på posten fick jag blodsocker fall. Visste inte vart jag skulle ta vägen, svimfärdig, illamående och det började flimra framför ögonen. Väl framme vid kassan stod jag och hängde över disken, kritvit och spyfärdig, sprang och satte mig och letade febrilt efter en toalett, kändes som att jag skulle spy vilken sekund som hälst, svettades som en galning men ingen toalett i sikte inte. Men min räddande ängel kom med lite coca cola så gick de snart över =) Ne fy vilken äcklig känsla, när man är ute bland folk sådär. =(

Men nu mår jag toppen igen. =) Ska plugga lite här , ska sätta den där jävla tentan imorn, är de inte 3:e gången gillt man säger?! ;)  med lite ljuvlig musik till, lars winnerbäck.

uppdatering säkert mer senare. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback