ordning och reda.

Räkningarna betalda, sitter här med en kopp kaffe och lite musik. Dags för tentaplugg, stenhårt idag.

Och har kommit på att det är fan illa när man har börjat få abstinensbesvär efter kaffe, huvudvärk och allmänt seg, sen får man en kopp kaffe och man känner sig som människa igen. Trodde allvarligt inte på att det kunde bli så, men så har de blivit.

Ja, vid 14.00 ska jag hem till fian på lite kaffe annars är det huvudet i böckerna som gäller idag. blääk.
Måste även kolla upp så att tågena går imorgon. Bäst för SJ att de gör det. :P För måste med tåget vid 7.00 för en föreläsning sen 2,5 timme imellan och så är det tenta 14.30 - 17.30.

Har fastnat för timbaland - morning after dark! Partyyy humör. yeah!

Hela familjen undrade hur sjutton jag skulle få plats med allt jag drog med mig hem, men jag tror fasiken att de kommer få plats :D Hihi. Skönt att komma iordning. Och nu har jag äntligen båda delarna av min dubbelsäng. Fattas bara någon brevid. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback