sängdags.

Jaha, vad har hänt sen senast...

Plugga, kaffe med jessica och fia. Willys och handla lite. ännu mer plugg... För imorgon ska jag sätta den där jävla tentan.
Färgat håret, vet inte riktigt hur jag tycker att det blev, inte riktigt nöjd, men både agge och mamma säger att det ser mkt bättre ut än tidigare så får väl hoppas på att det är så och att det bara är jag som är ovan att se.

Har en känsla av att planerna för fredagen inte blir av. Men jag lider inte faktiskt. Men tråkigt helt klart, hade vart roligt. Får väl se om jag får något svar imorgon.

Hade en liten rolig konversation med en vän förut. Haha.
"Du är en trevlig prick du" Jo tacka fan för de.

Ne, sova var de. eller läsa igenom anteckningarna en gång till sen sova. Klockan ringer 05.30 imorgon, uhw, inte min melodi att stiga upp så tidigt. Men det är en del som ska hinnas med innan jag måste åka kl 07.00, göra sig iordning, äta frukost, ut med ziza, åka och tanka, lämna ariel på dagis och lämna mamma på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback