sömnlös.

Ja här har det varit dåligt med uppdatering. sorry. Men jag tänker inte ta några detaljer nu häller, har bara haft fullt upp och haft de bra =)

Men där dog allt... Det är helt fucking jävla sjukt, fortfarande i chocktillstånd.
Allt har bara varit en lögn, en stor sådan. Det jag litade på någon man verkligen
brydde sig om, den jag älskade till 110%, på så kort tid dessutom.
Men det kändes verkligen äkta, det är bara en stor lögn.

Ligger här och bara skakar, några tårar får jag inte fram, men jag vill.

Jag vet inte om jag ska vara arg eller tycka synd om. Jag gör nog både och.

Och hur fan gör man nu då? vad ska jag säga, vad ska jag göra?

Det är inte meningen att ni ska förstå. Ni kanske inte alls förstår er på
min reaktion, men min bästaste bästa vän. En lögn!

Vet inte riktigt hur jag ska kunna sova... Tankarna far. Det maler.
Hur som kommer jag alltid älska dig, jag skulle vilja, men vet bara inte hur.

Kommentarer
Postat av: Memme

Nemen emma, hur är de fatt? :( Hör av dig om du behöver prata...

2010-02-09 @ 09:31:24
Postat av: Cissi

Emma, vad är det som har hänt? Finns om du vill prata. KRAAAM

2010-02-09 @ 09:46:18
Postat av: Johanna

Vad är det som har hänt? Nu blir jag orolig för dig. Mådde du såhär dåligt hemma hos mig igår kväll också? :( Förlåt i såna fall att jag inget märkte!!



Kram!

Postat av: Jessi

vad händer?

2010-02-09 @ 13:37:01
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: emma.e

Nedå Johanna jag mådde prima hemma hos dig, fick veta lite saker senare som vände upp och ner på mig totalt.

2010-02-09 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback