trött.

Kändes bättre när jag vaknade imorse, med andningen alltså.
Men inte bra helt. Är så trött på att vara sjuk nu, 3 dagen.
Ingen feber men känner mig totalt orkeslös. =(
Och all astmaspray gör att jag känner mig totalt skakis.
Och nu ligger mamma hemma med feber oxå, hon som
skulle ha jobbat i helgen =( bara de inte går runt och runt,
håller mig lite på avstånd :P

Nog av gnällandet. Snart kommer jessica på kaffe,
tror jag har hört att riktigt starkt kaffe ska vara bra
för astman? Sen blir de väl lite vila, plugga och så
ikväll blir de mat och bio med Johanna och ev emelie =)
Skönt med en lugn kväll men att man endå får komma
ut och göra någonting. :P

Imorgon tar jag bilen till Norrköping och ska hälsa på mina
älskade syster och mina busfrön. Saknar dem!

Sen var planerna att jag skulle iväg på fest med fian,
men som de känns nu borde jag vara hemma och ta
det lugnt, inte inta en massa alkohol. Så vi får välla se
hur de blir med den saken.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback