time to go to war.

summering av helgen...

Fredag. Hemma från skolan. Sen blev de käk och bio med Johanna. Valentines day, faktiskt bra. =) Massa heta läckerbitar i. ;P Gulliga Johanna hade köpt en alla hjärtnas dag present, tack vännen <3
Efter bion fortsatte jag till Lina och fian en sväng. Sen hem och slocknade.

Lördag. Drog till Norrköping. Blev först lite lunch med pappa och annmari, hummer och räksoppa med bröd, gott. =) Så lite kaffe på de. Så uppstod lite problem som bara inte får hända. Blir så trött, det är faktiskt människor ni har att göra med inte någon jävla sak. *suck* Hade kunnat sluta riktigt illa, om inte minst för 2 grabbar på 4 och 5 år. Så åkte jag och pappa ner på stan en vända, och sen hämta syster och busungar i badhuset.

Så släppte de av mig och Hugo hos syrran, satte på lite kaffe och lekte pippi med Hugo. Men jag är ingen lekperson, skulle absolut inte passa och jobba på dagis, jag lessnar efter 5 minuter, stackars mitt barn. Haha.
Ja så kom co tillbaka och så blev de kaffe sen var de dags för mig och ziza att rulla hemmåt.

Biljäveln startade inte för jag hade råkat starta motorvärmaren. Så de var bara att ringa pappa och be honom komma med startkablar. Haha. Stackars pappa, ingen ro och ingen vila och sjuk var han.

Påväg hem möttes jag av biljävlar som inte kan köra. Åh det förstörde nog hela min kväll. *suck*
Hem, gjorde mig iordning och så iväg till någon fest där fia var, bajstråkigt. Så de blev snart nog statt. Helt okej.

Söndag. Hände inte många knop. Ut med hundarna i skogen i det härliga vädret, jessica kom över på en kaffe och till fian en stund på kvällen.

Träffade min gamla barndomskompis mamma igår, hon stod och pratade med mamma om mig som om jag inte var där, så såg vi så fundersamma ut, och mamma förklarade med hallå emma står ju här. Hon trodde jag var Angelica. Haha. Ville bara sjunka genom jorden, jobbig situation. Haha.

Idag. Upp och ner till bibblan, grupparbete sen satt jag där och pluggade till tentan på torsdag. Så kom fia en stund, så satt jag en stund till, sen tappade jag totalt konsentrationen så gick hem och satte mig här ist. Jävla förkylning vill inte släppa, känner mig helt svag. Huvudvärk och bihålorna börjar spöka. Vafan, måste ju vara frisk tills på fredag ;P

Ja, snart ut med hundarna med syrran. Sen blir de väl att laga tacopaj som syster yster tjatat om :P Och sen blir de att plugga resterande av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback