några timmars ledigt.

klockan ringde 05.30, huwa, inte jag van vid. Men de gick fint, gjorde mig iordning, käkade frulle, ut med ziza och begav mig till etuna. Tenta. Gick helt okej, svarade på alla frågor förutom 1, så några 14 poäng borde jag väl knåpa ihop tycker jag.

Sen efter de, hängde jag med på halva föreläsningen som jag missade pga tentan. Så var de lunch och sen samtalsmetodik. Torsdagarna blir så långa dagar i skolan.

Nu på kvällen när jag kom hem har jag tagit mig lite ledigt, karin tyckte att jag var värd de efter allt tentaplugg. Och så kommer ju ännu en vecka med plugg till tenta så jag är faktiskt värd dessa timmar. Men, stressen kryper upp över öronen, finns så mycket som hamnar i skym undan när man har dessa tentor att fixa för att kunna komma vidare till B nivån i höst. Har ju liksom 3 kurser på sidan av som ska fixas oxå. Får se till att ta tag i det viktigaste av dem i helgen, sen köra stenhårt på tentan i veckan, har ju ingenting förnst på fredag nu.

Men ska hinna med att fixa de sista i etuna i helgen, så till cissi en sväng på lördag kväll. Förstår inte, alltid fullt upp. Haha men det är förbannat skönt oxå. Hinner inte fundera så mkt. =) Och skulle jag göra de nu skulle jag inte orka med något.

Ja, imorgon blir de inge västerås, tråkigt, jag hade ju sett fram emot det. Men samtidigt så är de bättre att ta det när det har lugnat sig lite. Så jag åker till Norrköping imorgon istället och tar hand om grabbarna. Vi ska ha fredagsmys, med tacos och så. =) Så ser jag en chans att plugga när de lagt sig, vilket inte hade gjorts annars. 
 

Det saknas en person i mitt liv. Jag saknar. Men idag utan svar skickade jag iväg ett litet sms om att han åtminstone kan tala om att han lever. Och jag vet att det kom fram för jag fick rapport när mobilen förmodligen sattes på. =( Jag vill försöka finnas där för dig. Bara tråkigt att du inte ser att du har en verklig vän här.

Nu till någonting helt annat. Ja som sagt så är det ju bra att vi kan vara vänner eller ska jag säga "vänner" men det är väl lite lättare nu när båda ser det så. Men som sagt så får vi se, det är skillnad på vänner (inte vara osams) och verkligen vänner. Har ju inte pratat på ett tag men för min del har det varit skönt. Här finns ingenting kvar.

Ne sova kanske. upp 05.30 imorgon med. Tåget går 07.00. Jävla SJ och ta bort 8.00 tåget. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback