already gone!

somnade halv 6 på morgon häromdagen. Så vakna man vid 9, låg o halvsov till 10 så ringde jessi och tyckte man skulle komma över och dricka kaffe, så de blev frulle där =) Sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, eller jo fan jag pluggade, sov en stund. Sen iväg till fian och drack ett glas vin. Hem, fortsatte plugga lite och somnade som en stock.

Imorse bar det av till etuna, seminarium, gav mig en hel del faktiskt. Men skippar morgondagen faktiskt. Träligt (riktigt sörmländska) att sitta och åka, lite larvig kanske men jag tycker inte om att köra längre sträckor på vintern, den känslan stärktes ju inte alls när det först låg ett lastbilsflak i diket och sedan låg en bil i snödrivorna.

Pluggat en hel del och spelat yatzi, så kul med sällskapsspel =) Borde göras oftare.
Tur att man blev på bättre humör av det =) Först kände jag bara jävla helvete om allt, sura miner är jag riktigt trött på, tassa på tå, inte våga säga något för att råka spydiga kommentarer tillbaka. äh fy, snart spricker bägaren!

Och så tänkte jag att jag skulle vara lite trevlig, men fan vad får man för det? Så jävla trött. Så fruktansvärt dryg!!! Blääää!!! Undrar om alla dina så kallade vänner blir behandlade så? skulle vara kul och se faktiskt. Ordet vänner används bara för att det ska låta bli, jag hatar sånt jävla trams!!!

Och så vill jag åka till Linköping i helgen, jag vill verkligen. Men inte säkert att jag kan låna bilen, jag förstår precis. Kan ju tyvärr inte betala för mig häller. =( Men jag skulle behöva komma iväg lite.

Kelly clarkson - already gone
Rise Against - hero of war


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback