are you a heartbreaker?

Gårdagen, ner på stan med jessica, hem till henne och tog en kopp kaffe.
Sen hem, skulle ta en dusch, men fanns inge varmvatten, så slog en signal till mormor och hörde om jag fick komma dit och ta en dusch eftersom de var ganska brått. Det gick så bra så, sagt och gjort.

Sen hem och göra sig iordning lite, så skjutsade adam (agges kille) oss till festen. Mycket trevligt =)
Sen blev de statt, har inte så mkt att säga om de... gick hem runt 01.15 ungefär. Minsann alltid lika roligt med alla fulla människor när man är ute. =(

Så hem och sov.

Imorse var de upp, åkte till Norrpan med emelie och Johanna. Strulade lite i början men tur var väl de eftersom de inte öppnade förnst 12 och vi hade fått stå och vänta i kanske 2 timmar om vi åkt när vi skulle :P Så shoppades det en massa kläder, 2 par byxor, 1 par skor, en skjorta, en tröja, en kavaj, en "jacka", cerum till håret och lite skit på rusta. Mamma blev överlycklig över sina jane hellen schampoon iaf :P Och jag är mkt nöjd med mina inköp, blev inte så farligt dyrt häller. =)

Ja, nu har jag precis duschat, och bäddat rent i sängen. Tänkte jag skulle plugga lite, gå ut med hundarna och sen vid 9 ska jag till fia =)



Klockren låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback