dags för fredagsmys!

Jaha, vaknade 05.45, slumrade till lite och vaknade 06.30 så de var bara att flyga upp ur sängen, slänga i sig lite frukost och springa och då menar jag bokstavligt talat springa till tåget som gick 06.57. Tåget som skulle ta 50 min tog 1,40 min ist. Men skönt de med, slippa sitta i skolan och uggla i 1, 5 timme. Men hade ju sandra som sällskap =)

Sen föreläsning... hem igen. Mamma hämtade upp mig, hem, hämtade hundar, till konsum och köpte proppar, hem försökte sätta i proppar men kyl, frys o de ville iaf inte fungera. Så lämna mamma på jobbet, ut till krämbol och gick en promenix med hundarna, hämtade upp mormor, ner på stan, till konsum, hämtade upp agge, hämtade mamma på jobbet, lämnade agge på träningen, bort till willys där adam stod med en bil som inte ville fungera, ingen hade startkablar, hem till adam och hämtade starkablar så tillbaka till willys och starta bilen, så skjutsade mamma mig till emelie, där bjöds de på kaffe.

Och nu är jag äntligen hemma =) Tagit mig en cider. Känner mig helt jäkla slut.
Men snart kommer jessica, så hoppas jag på lite mat snart oxå. :p

Har gått och trott länge ett tag att jag råkade göra en sak, men idag visade det sig att det inte var så :P haha. Men jag vet inte om de var bättre de häller, känslan jag fick var inge bra alls. Samtidigt som man i ett nötskal oxå vill. Men jag saknar.

Pratade med min kära vän Marcus oxå, saknar honom! Men han har fått nått jobb i GTB och snart en lägenhet oxå, så han tyckte jag skulle komma och hälsa på. Självklart kommer jag det, om inte annat i sommar, då jävlar kommer han nog inte bli av med mig. Haha. Stackarn!

ne, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback