I dont wanna say Im sorry.

Hold me in your arms, I need you so!

Ja, igår gick jag och jessi över till fian och drack lite vin och snackade lite skit. Tog en promenad i den iskalla kylan och sen lite mer vin på de. =)

Idag åkte jag och mormor och handlade lite, fick mig en vinare av mormor =)
Sen bar det iväg på äventyr. Tog ett litet stopp i Norrköping först, hälsade på busfröna, pärona och gamlingarna. =) Så vidare till Linköping. Tack Johanna, du är guld värd!

Blev bjuden på en mysig middag =) och jag stod för vinet såklart. Men idag skulle jag behöva supa bort att bekymmer. Blev inte lättare att komma hit. För guds skull... Blir bara så trött på mig själv. Och nu börjar snart grina oxå. Jag vet inte varför jag känner såhär. Har en känsla vad som kommer hända där borta idag och här just ingenting. Vet inte hur jag ska förklara det häller =( Jaja. Nog om de.

Och fyy så jäääävla töntigt, de va nog de töntigaste jag varit med om. Usch på dig! Borde kanske skratta åt det istället! Hahahaha!

Ne, nu ska de bli en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback