lycka.

Gårdagen: Inget plugg iaf. Men skjutsa mor till jobbet, hämtade upp mormor, handlade lite med henne, sen till Johanna och fikade lite. Vidare och hämtade mamma på jobbet. Sen var de träning, affrodans på kvällen, riktigt roligt :) Så till fia en sväng och så hämta syrran från hennes träning vid 20.00. fullt ös.

Idag bar de av till skolan. "att arbeta drogförebyggande" tror de kommer bli en rolig kurs =)
Sen tillbaka till k-holm, mötte upp Johanna och emelie, så blev de lunch på stan som Johanna stod för, tack så mycket! =) Så gick vi runt lite där, sen bar de av hemåt, vidare till mikis, så kom emma och emelie oxå.
Promenad hem, käkade, fixade och donade lite.

Så la jag mig faktiskt vid 9, försöker varva ner lite eftersom jag haft svårt att sova den senaste tiden.
Får se om de funkar.

Imorgon är det skola igen "juridik och fältstudier".

Har faktiskt känt att livet är riktigt behagligt den senaste tiden, man behöver bara bestämma sig för vissa saker, och inte haft tid att tänka så mkt häller för den delen. Men ikväll kom en våg av olust, men den försvann igen tack och lov. Känner mig lycklig och tillfreds med mig själv igen. =) Låt det få vara såhär nu, tack snälla.

"Är det du på kortet?"
Ja det är jag vadårå?
"Shit vad snygg du var där!"
Bara att tacka och ta emot. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback