nöjd.

Tycker det är lite dåligt med kommentarer här gott folk!!!!

Jaja, försökte sova, gick inte, gick inte, gick inte, klockan 01.40 blev jag förbannad och gick ut och tog en cigg, gjorde susen, men sov nog väldigt oroligt eftersom jag totalt klöst sönder mina armar under natten, måttligt ont när jag vaknade :(

Begav mig till jobbet, jobbade på i 3 timmar sen hem. Ut med hundarna i skogen, handlade med mamma på willys. Sen blev de hem en snabbis och vidare ner på stan för att möta fian.

Fick mig ett samtal, rätt nöjd med det samtalet faktiskt. För det första så är jag nöjd över att jag fick det sagt och för det andra att jag har en väldigt gullig vän som faktiskt bryr sig om mig och säger de och jag vet att det är sanning, annars skulle vi inte vara så nära varandra som vi är.

Ja, höll fian sällskap när hon satt hos frissan, så blev de lunch på sultans, vidare till bibblan och letade böcker och lite andra ärenden, hem till Johanna och fikade en sväng :) Sen hem, bytte om och begav mig till friskhuset för lite träning med emma och hennes mamma. Blev core boll, bra träning men svårt att hålla balansen på den där bollen, men de ska väl gå bättre och bättre antar jag :P Så beslutade jag och emma oss för att de blir spinning imorgon bitti 06.45, OMG tidigt, men jag tror de är riktigt skönt att träna tidigt på morgonen, även om man kommer se ut som ett lik till en början. haha.

Ja sen blev de tacos hemma och lite senare blev de räkor. :)
Men nu ska jag faktiskt försöka sova lite. Natti natti.

Måste bara tillägga att den senaste tiden har varit full rulle, känns som att jag inte vet när jag vilade sist :P men jag gillart. ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är rätta takter vännen. Sova och vila kan du göra i kistan!! :)

2010-01-19 @ 07:26:10
Postat av: emma.e

Haha precis :P

2010-01-19 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback