pissed off.

Nyårsafton spenderades på jobbet, 16-21. Blev överraskad med en liten present när jag kom till jobbet, chefen hade köpt mig en liten gåva för att jag ställde upp. =) Hon är verkligen toppen. Som natt och dag med den andra.
Sen drog jag iväg på fest med fia och lina. Helt okej. =)

Dagen efter blev lugn, soffläge, en sväng till fia och lina. Städades lite hos Johanna oxå. Tyckte de förtjänade det efter att ha lånat ut lägenheten till mig. Och eftersom lukas fyller år idag oxå, Grattis lilla Lukas på 1 års dagen! =)

Igår blev de visst lite party igen. Jessi och jag var hos Mårten ett tag, sen vidare till Ida och co. Och Harrys på de, hade faktiskt riktigt roligt. En toppen kväll! =) Dock en olycka på hemfärden, hoppas det gick över.

Ja idag har jag försökt läsa lite i boken, men kommer ingen stans känns de som. Och nu tappade jag totalt lusten. Usch för dig. Jag vet att jag lovat att du ska få låna min soffa, bara du får det du vill så, bara du har det bra så slipper man tänka på alla andra. Kul att sitta där i en iskall lägenhet med en jävla säng endast. "Ni ställer aldrig upp på mig, bara jag som ställer upp på er!" Jojo, de har jag då aldrig sett, du får tamefan alltid som du vill. Bortskämda jävla snorunge. Hoppas du är förbannat jävla nöjd!

Och vart är du min vän? Jag saknar dig, fan! Känner mig fruktansvärt ensam. Jag vill gömma mig. Jag vill sova! Fan skulle följt med till etuna och stannat där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback