samma skrot och skräp.

lördagen, hjälpte mamma att städa lite och sen iväg och handla med jessica på willys.

Så ut med hundarna, mötte en hund som ariel tydligen hade bestämt sig för att hata, herre gud vad hon höll på,
hon drog och hoppa och studsa, jag ramlade ner i snöhögen och höll i henne för kung och fosterland, och hunden kom bara närmare och närmare, hon blev ännu mer tokig, skrek och hade sig, försökte hoppa och slita sig ur kopplet, tack och lov att mannen med hunden sa "Jag går över på andra sidan" en bit innan, tackar så hemskt mycket för de. Så var jag förbannad och adrenalitet pumpade för fullt i kroppen resten av promenaden. Och det var väl min stackars ziza som fick ta de största smällarna eftersom hennes bångstyrighet i kopplet var ännu ett irritationsmoment. Ibland önskar jag att man kunde be om ursäkt och att de skulle förstå, för många gånger får de ta en del när humöret inte är på topp, tyvärr. =( Det ska inte vara så, men man är inte mer än människa, tyvärr.

Ja sen var de in, göra sallad och fixa pajen, så kom jessica. Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Så kom folket, blev memme, jessica, fia, emelie och mikis. Mycket trevligt. =) Så gick vi till statt, var varken roligt eller tråkigt, men lessnade på samma sorts musik hela tiden, blir ganska tröttsamt i längden så vi begav oss hemåt.

Vaknade och mådde riktigt bra imorse =) Gick över till fian på en kaffe, pluggat lite så har de varit en väldigt lugn dag.

Nu ska de läsas lite sen sova, hoppas på att mina böcker kommer imorgon oxå, känns som att det är dags att sätta lite fart, ingen ro, ingen vila :P

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback