skallebank.

Igår var de en hel del läsning som gällde, sen åkte mamma och jag ut till Lalla, hon är så härlig. Haha. Skrattar så man håller på o dör :P sen på kvällskvisten blev de lite tv tittande och fika hos Johanna =)

Idag bar de av till tandläkaren, hade sällskap med jessica en bit, sen blev de telefonsällskap resten av biten. Haha. Tutade i luren när jag prata, lyssnade av meddelandet "hej det var **** från tandläkaren, vi saknar dig här, du hade en tid 08.50" Jag stressad men det visade sig att jag hade rätt, jag hade min tid 09.00 sådeså!

Blev iaf till att laga den bit av tand som lossnade på 13 dagsafton när jag käkade pizza.
1. Jag hatar när de pratar med en när man har fullt med slangar i käften, hur ska man kunna svara? Haha.
2. Jag tycker verkligen inte om när de säger "Gapa lite till" Gah jag har inte direkt en stor käft, den går inte att töjas ut mer tyvärr. :p Men men tillbaka dit nästa vecka o laga ett hål och sen blir de väl att operera bort visdomstanden så småning om. Kommer jag ha några gaddar kvar i käften?

Så var det ut med mor i skogen med hundarna. Och nu har jag lagt mig under täcket med en kopp te och lite kurslitteratur, faktiskt en intressant bok "riskbruk och missbruk". Hoppas btw att mina andra böcker kommer idag, för en skulle jag behöva börja läsa på tills på torsdag iaf, och en skulle jag behöva läsa ut tills på fredag. Den bok jag läser på nu behöver jag inte ha läst förnst på torsdag nästa vecka. Men bätttre att börja med den än ingenting alls gissar jag!?

Nä fortsätta läsa lite sen promenad med johanna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback