torsdag...

Igår:

Vaknade av att mamma säger "Har du inte gått upp ännu, du ska ju åka snart" Flög upp, in i duschen, stressade i mig en macka och kom i samma stund på att jag var tvungen att kolla vilken sal tentan skulle vara i, såg till min förvåning att jag hade tagit fel på tid oxå, trodde tentan skulle börja halv 2 och visste att man är tvungen att vara där typ 10 över i så fall för att bli insläppt, men de började halv 3, insläpp 10 över 14, så då hade jag helt plötsligt en hel timme på mig. :D Underbart de kan vara ibland. Hihi

Tog mig till etuna, skrev den där förbaskade tentan, förhoppningsvis knåpat ihop till ett G men det beror ju helt på vad lärarna anser, så svårt att formulera allt.

Tillbaka till Katrineholm. Började dona i mitt rum, tyckte de va en smart ide att ställa mig på datastolen och sätta upp gardiner, men böjde mig fram och stolen började rulla bakåt, kabooom så låg emma på golvet :P Haha. Slog i knät ganska ordentligt, så jag är svullen och blåå. De va t.o.m. så att livet började rulla pase i huvudet, fick en känsla av att jag skulle slå i huvudet i fönsterbrädan o skit. Hhaa

Jaja nog om de. Gick till fia en sväng på kvällskvisten.

Idag gick jag till Johanna och fikade, emma var där oxå :) sen gick emma och jag hem till mor och tog en kaffe. Så har jag letat en massa böcker, insett att
www.lycknis.se är absolut billigast när det gäller studentlitteratur, kollade lite på blocket oxå, och så ska jag kolla med Lina om hon har något jag behöver.

Strax dags att bege sig till jobbet 16-21.

Hm. Jag vet inte om jag inte riktigt har förstått allvaret eller vad det är, men så fort jag berättar händelsen så reagerar alla så starkt. Emma stackarn fick ju tårar till o med. Men det är som du säger, dags att säga ifrån.

Ne nu har jag inte tid med detta nå mer. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback