tralalala.

Här är jag igen. Fick lite bastning för rubriken i mitt förra inlägg, inte direkt rättstavat, dock inte av jessi denna gång som brukar vara en hejjare på att hjälpa mig att rätta till när de blir fel ;)

Förut kom emelie och klippte oss, så nöjd så. Ville ha lite förändring så gjorde lugg denna gång. Inte så stor skillnad men jag känner mig nöjd :)

Sen iväg till mormor och hämtade min dubbelsäng, vill komma iordning här hemma så man känner att man har ett eget rum, lite privatliv liksom. Dock 1 madrass i eskilstuna. Men de blev riktigt bra, får plats och utrymme ändå.

Sen iväg till jessi och tog en kaffe. och sen till fian. =) sen hem och skulle plugga, kan ju säga att de inte har blivit mkt med de, 1 timme max. När jag känner mig stressad och pressad blir jag helt apatisk, de går fan inte alls. Tenta på onsdag, hjälp!

Dags att sova kankse. jobb 07.15 - 16.00 imorgon, sen ska de hem och pluggas och eldas, mamma o gerhard jobbar så då tar jag över och ordnar med värmen i huset.

Ne sova var de.

Kommentarer
Postat av: Jessi

... men det där med uppvärmning av huset gick ju inte direkt som planerat... mohaha!

Postat av: emma.e

Haha nä de gjorde ju inte de, men hoppas på bättre lycka imorgon, annars lär de vara svinkallt eftersom mamsen jobbar 13-21. :P

2010-01-12 @ 00:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback