trrrråååååk!

Jaha, igår var de plugget som gällde. Åkte bara fram och tillbaka. Palla sitta där med endast en säng. Tyvärr blir de så på torsdag - fre. Ja sen var jag hos Johanna och fikade, fick mig även lite god mat :) Kul att ha dem hemma igen. =) Och Martin var supernöjd med sin fiskvakt :D Hihi

Sen hem, hände inte så mkt faktiskt. Eller jo sprang hem till mormor, hade fått mig mitt sim kort, så äntligen en telefon. =D som jag längtat. Satt där en stund och ventilerade lite, skönt att ha mormor. =)

Fick även tag på min kära vän igår, kanske åker dit i helgen, får se lite hur de blir. saknar honom iaf.

Idag tog jag en promenad till emelie på en kopp kaffe. Sen över till Johanna en sväng. Passade på att hälsa på emma oxå, drack kaffe med henne och bella =) Så nu hann jag med alla på den raden. :P

Nu sitter jag här och funderar på vad fan man ska göra ikväll. Ser ut att bli en kväll hemma :(

Blev så jävla sne förut oxå, skulle ringa o höra vart den där förbannade koden var för att låsa upp telefonen som pappa fått av mig. 2 månader sen jag beställde det liksom. Först säger hon att det inte är beställt, sen hittar hon beställningen trotts allt och säger att IME nummret var fel därför har ingenting gjorts. VAFAN rent ut sagt, jag ringde ju i december, va sa de ingenting då för?!!!!! Helt totalt okunniga där nere. =( Som fians modem som kracha, ne då ska man tydligen inte uppgradera modemet på vista, utan bara på xp, men vafan jag har väl vista och jag har tom vart nere på 3 och de har uppgraderat modemet åt mig, jävla nötter!!!!

Ne göra nått annat roligt kankse. ge mig förslag?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback