underbar dag. =)

Ja eftersom folk gnäller så förbaskat över min dåliga uppdatering så tänkte jag skriva 2 ggr idag bara för att ;)

Ja tillbaka till förut, gjorde mig lite lunch, fortsatte läsa och tänkte vila ögonen ett tag, men efter en stund fick jag ett meddelande av Maria att tentasvaren kommit upp, lite svårt att slappna av och sova en stund då så de blev mest att ligga o ha allmän ångest. Så ringde mormor och talade om att böckerna hade kommit, tänkte bara äsch nu skiter jag i detta. Ringde upp mormor igen och bad henne sätta på lite kaffe till mig, sagt och gjort. Kollade svaret på tentan. Underkänt! väntat. =( så nu har jag två omtentor att göra under våren. Hoppas de inte kommer alltför tätt inpå bara, en har jag den 18, feb.

Funderade faktiskt lite på om de kan vara så att min lärare faktiskt sätter ribban lite högt, eftersom det är så många som kuggar på hans tentor =( Kanske borde tänka efter och sänka kraven lite.

Gick till mormor, drack kaffe och bubblade med henne en stund. Sen mötte jag upp Johanna och vi tog en promenix med hundarna. =) Så följde jag med hem till henne och blev bjuden på lasagne. Mycket gott =)

Så hem, öppnade boken, verkade lite svårläst och allmänt tråkig så jag stängde den igen och hoppade in i duschen ist. Men nu ska jag öppna boken och försöka komma en bit på vägen. Imorn är de jobb som gäller 07.15 -15.15 =) Så plugga och träna, själv. Hjälp! Äsch de kommer nog gå bra när jag väl kommer dit. Ta steget och klara av de så ska de nå gå galant i fortsättningen.

Btw på måndag kör jag i gång med VV igen, tror att min mage faktiskt mår mkt bättre av de matvanorna än de jag har nu. Kände mig inte alls såhär uppsvullen som jag gör nu. Frågade mor om jag skulle skriva matlista och de tyckte hon lät som en bra ide, blir nog lite billigare så och så sa hon att alla i la familia faktiskt kan äta de jag äter så de passar ju bra :D Inget krångel, inget strul.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback