härlig känsla.

Tror jag fått hjärnsläpp. Satt precis nyss och funderade på vad jag gjorde igår... efter 10 min kom jag på att jag jobbade hela dagen lång, nästan iaf.

Började 7.15, som var planerat till 15.15
Vid morgonmöte frågar någon mig om jag kan jobba kväll med ett stort leende på läpparna.
Jag sa nej tack.
"Du får 20 min, fundera lite på de"
Jag tänker nej nej nej aldrig i livet! Hade då i mina tankar allt som behövdes göras med skolan.
efter en kvart... Ett stor leende "Nå?"
Ne alltså de känns lite mastigt att jobba från 7-9 med 45 min rast.
Absolut om de krisar får ni säga till.
20 min senare får jag ett telefonsamtal... "Du blir av med dessa jobb så kan du väl jobba kväll?"
Okej då.

Jag ska aldrig mer säga om de krisar kan ni ta höra av er när jag egentligen inte kan :P

Idag kom emma förbi på kaffe =) Sen blev de tåget till etuna vid 11. Kom till skolan och skulle hämta ut tentorna, men blev bara så att vi kollade igenom dem och lämnade tillbaka dem... För fan säger jag bara, usch för våran lärare, tror de var 47% som kuggade tentan, i en klass som annars brukar vara väldigt få med Underkänt. Ena läraren hade man inte fått nått poäng alls, trotts att man hade skrivit det som skulle vara med men formulerat det på ett annat sätt. Så här ska det överklagas!!! Och till råga på allt hade han mage att klaga på grammatiken oxå, vilket ingen annan lärare tidigare gjort, vi går väl en A kurs trodde jag?

Ja så var de föreläsning och tåget hem 17.22, hela dagen lång. Sen hem och käkade, mikis och Aline var här oxå, trevligt trevligt =) Sen iväg till fia på kaffe en sväng =)

Nu ska de läsas lite sen sova, med tåget till etuna 06.57 imorgon...

För övrigt känner jag mig väldigt positiv nuförtiden, allvarligt så känns de för jäva underbart. Saker som skulle reta gallfeber på en i vanliga fall, tas inte så allvarligt. Underbart! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback