We where allways ment to say goodbye!

Love you enoguh to let you go!

Jaha, då var man hemma i k-holm igen då. Hade gärna stannat en stund till, en vecka eller så. Haha. vet ju vad jag har framför mig på onsdag, en tenta jag fattar noll av just nu, vet inte hur allt ska få plats i huvudet. haha

Ne men som alltid när jag kommer dit, känns de konstigt. Här sitter man och åker 10 mil, men människan sitter vid datorn och snackar i telefonen. Kul! =/ Men de blev bättre, lite käk och ett par glas vin. Så glad för din skull, verkligen. Men det är jobbigt oxå. Det är ju inte som förut. Men de är väl lika bra, för jag borde väl tänkt efter och förstå att en dag kommer någon utav oss hitta någon och det blir ju självklart skillnad då. Men jag mår bra i din närhet, får mig att känna mig speciell. :P

Frågade om herrn kunde göra en fläta på mig, sagt och gjort. och fan vad jag blev inpad, riktigt bra ju. Så bra att han fick göra en på mig idag oxå :P

Nehe, snart kommer emelie och ska klippa oss. Ska passa på jag med tänkte jag :) Sen vill jag ta en kaffe hos någon, jessi, fia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback