17 juni

Ja som ni kanske förstod blev de inge västerås igår. Och då rann allt bara över mig, all spänning jag burit på släppte. Så hela kvällen var jag totalt rastlös. Men så cykla jag bort till emelie, emma, bella o mikis. Så blev de visst harrys med bella och emma :P Trevligt trevligt. =) Men runt 01.00 drog jag hemåt, eller ne jag tog en promenad på typ en timme, haha. Gick och gick, det tog aldrig slut. Men så hem och däckade i sängen, så skönt så.
Imorse vaknade jag upp med en tumme som såg ut som hell, så imorgon blir de till att ringa hud och be om en tid, för nu hjälper ingenting känns de som. Tummen är dubbelt så stor, vätskar sig och är allmänt äcklig. Allvarligt, ni skulle nog spy om ni såg den som den såg ut imorse, små små vattenblåsor över hela tummen.

Idag har jag hoppat in och jobbat 12 - 21, en dag jag egentligen skulle vara ledig så jag är glad över de 9 timmarna extra. Och så ringde chefen från hemtjänsten igår och frågade om jag inte ville jobba lite hos dem med, skulle ha träffat henne idag men som sagt så var jag tvungen att hoppa in och jobba ist. Så får väl se hur de blir. Hoppas hon ringer imorgon, så jag kan få lite mer timmar där.

Idag fyllde emma år, Grattis vännen! =) Och så måste jag även passa på att gratta mamma och Gerhard som har varit gifta i 16 år idag. =)

Ne, nu ska de sovas, jobba imorgon 8-16. Sen blir de en sväng på stan, fika hos emma och träffa jessi en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback