äntligen är sommaren här!

Vilken jävla natt, kunde absolut inte somna, runt 2 halv 3 någon gång somna jag väl. För de första var de varmt och äckligt så jag var tvungen att öppna fönstret även om jag egentligen inte ska de. Sen så kliade de tamefan överallt, speciellt i handflatorna och på fotsulorna, livrädd att jag ska få exem i händerna oxå. Ja sen fick jag ordning på de då började jag må skit illa och få ont i magen. Men tillslut så somna jag iaf. Och vaknade 4 timmar senare, pigg och gla men kände att jag mådde dåligt av för lite sömn så låg och försökte sova, men kl 8.00 hade jag fortfarande inte somnat, men tillslut så fick jag iaf sova 2 timmar till. =)

Vaknde upp och såg vattenblåsor i händerna oxå, fan då! Men det får inte gå längre än så, så smorde in dem med kortison och det har slutat klia =D

Så åkte mamma och jag ut med hundarna i skogen, sen till däckfirman för att få en tid till att byta däcken på bilen, helt utslitna och de blir inte roligt om farbror på stoppar en. Så fick tid imorgon. =) Ja sen iväg och handlade lite mat.

Nu sitter jag bara och väntar på att gå till jobbet 16-21. Sen blir de väl till att försöka somna skapligt ikväll, tagit på mig ett riktigt hästpass imorgon 7.15 - 15 i hemtjänsten sen 16-21 som personlig assistent, tur är väl att de inte är så betungande arbete som personlig assistent :P men vad gör man inte för pengarna.

Jaja. Mors goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback