illa!

Mamma gjorde tonfisksallad förut, de var mums. Jag är så stolt över mig själv, jag kan äta fisk. Haha. Men inget jag blir sugen på så än så länge. Men de är väl bäst att lära sig, ska försöka ta en månad fri från rött kött för att rensa kroppen, se om huden mår bättre då.

Ja sen var de dags att jobba 16-21. Rätt lugn kväll, gick till stadsparken och lyssnade på allsång.
Men när jag kom hem fick jag ett mindre roligt besked. Kuggat 2 av 3 tentor nu, hur fan ska jag styra upp de här? Jag har allvarligt ingen lusst att jobba som undersköterska hela livet, inget fel med det men jag känner så för min egen del. Jaja får se hur jag löser detta. Eller om jag måste avstyra allt som har med pluggandet att göra. =(

Ja annars då, kanske ska känna mig bra. Men det är nog fan mest jobbigt. Haha. Känns väl alltid roligt att höra att man är saknad, men jag tror du skulle tänkt på de lite tidigare. Och klart att jag saknar ibland oxå, mest att man alltid får känna sig så speciell i ditt sällskap. Men tyvärr vet jag oxå vad du är för person, och du har defenetivt inte ändrats. Men jag blir svag i din närhet, av dina ömma ord.

Nehe, kanske dags att sova. Jobba hela jävla dagen imorgon. Pengar pengar! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback