its all right.

Ja gårdagen inehåll inte så mkt mer än jobb faktiskt. 7.15 - 15.00 i hemtjänsten sen hem en timme och sen vidare till nästa jobb 16.00 - 21.00, men de gick ju riktigt bra, trodde jag skulle vara halvt död. Efter de for jag över till Jessi en sväng, myste på hennes altan med lite chokladpudding och cigg :) Sen hem, men inte kunde jag sova för de. Var väl uppe i varv antar jag.

Imorse var jag riktigt trött, så de kom väl då. Men iväg och jobba 8-16.00 sen efter de hem, jessi var där, men mådde skit illa så orkade inte följa med henne. Sen kom mamma hem, åkte ut med hundarna en sväng. Sen gjorde jag mig iordning och kände mig lite bättre, åkte iväg på äventyr. Sen hem till Johanna, busade lite med en glad Lukas en stund. Sedan tog jag och Johanna våra fötter och traskade ner till stadsparken, en pizza och en cider och lite snack blev de. Sen fortsatte vi hem till henne och tog en cider eller två, Martin höll oss sällskap. Mycket trevlig kväll :)

Ja och nu sitter jag här i min kära säng. ska släcka ner allt och sova för imorgon vankas de jobb 07.15 - 15.00 i hemtjänsten. Natti Natti.

En ny favorit bland musikens värld, Eminem feat Rihanna - Love the way you lie
Insett att har många favoriter då Eminem är med nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback