kattvakt

Idag har jag varit ledig. Helt underbart. Tog sovmorgon och sedan var de en härlig morgon, fixade och donade i lugn takt, sen blev de en sväng på stan med jessi. Sedan en sväng ner till djulö och skulle bada med två badkrukor till hundar, iväg och handlade lite, käkade pizza och sedan bort till kattskrället.

Det funkar bra mellan henne och ziza, men kissemiss går och morrar konstant men är ändå nyfiken och har till och med strykit sig mot ziza 2 gånger :P Men ziza är inte lika överförtjust i kissemissen, hon är i princip livrädd, men kissemiss låter mer än vad hon menar tror jag :P Just nu ligger vi alla 3 i sängen, djuren på varsin sida, mys =)

Ja så kom jessi över på en kopp kaffe och mys på balkongen, jag bjöd på en väldigt äcklig cheese cake, och jag menar verkligen de, det gick inte att äta. fy farao! Och till en början så lyckades jag stoppa in handen i elvispen, gjorde lite ont sådär. Ibland lyckas man. Haha

Ja sedan har jag roat mig med att ta ett bad och sköta om sina fötter och så, sånt där vardagslyx. =) Och nu har jag satt på en massa lappar över hela mig, de vill ju inte riktigt sitta. Ska vara som extra hud för att såren ska kunna läka, men som sagt så är de lättare sagt än gjort att få dem sitta på plats. Och egentligen skulle jag badda in tummen i elocon kutan lösning, men jag tog en droppe på min stackars tumme och gör aldrig om det igen, satan i gatan vad de sveeeeeeed. Kanske inte så konstigt när hela tummen är ett enda stort öppet sår och det där innehåller alkohol.

Och måste bara skriva att det var en som uppstod idag, har inte hört något på ett x antal månader, så får jag ett sms som säger att jag ska få tillbaka mina pengar. Wow. Det hade jag verkligen inte väntat mig, men ska inte ropa hej ännu. Jag tror de när jag ser de där 1500 kronorna. Och så har jag hört lite skvaller nu såhär på kvällskvisten, att de ska vara så svårt för en människa att vara ärlig. stackars kille!

Ne sova kanske. imorgon vankas de jobb 8-15. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

vaavavaadå för skvaller!? =p

2010-06-23 @ 15:00:19
Postat av: Johanna

Härligt att höra att det fungerar med vår lilla Poqita :) vi hörs av i morgon!

2010-06-23 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback