lysmask.

Ser ni en lysmask ute och går så behöver ni inte bli rädda, det är bara lilla jag. Väldigt ljus i skallen just nu, men det ska väl lägga sig lite om ett par dagar hoppas jag.

Har vart väldigt mycket idag, först vart hos läkaren 07.40, fick penecillin och 48 olika salvor så nu ska jag väl bli kvitt skiten för denna säsong hoppas jag. Sedan cyklade jag iväg och jobbade en sväng och så vidare till hemtjänsten och fixade lite tider att jobba under sommaren.

Så hem och så kom emelie och sebastian. Fixade mitt hår, så nu känner man sig fräch igen =)

Och så bar de iväg till Norrköping, men brorsan låg på operationsbordet när jag kom så dröjde en stund innan vi kunde hälsa på honom. Men det hade gått bra. Skönt. Nu slipper man vara orolig eftersom han har en backupp som ska hjälpa till när hjärtat inte vill slå. Kändes så skönt att se honom, man blev lite rörd. Tankarna om vad som hade kunnat hända kom ifatt, kunde ha mist honom, det var riktig tur att han befann sig på sjukhuset när han fick hjärtstopp på 25 sekunder tror jag de var, det är länge! Vi ska verkligen vara rädda om varandra, vara rädda om dem vi bryr oss om!

Ja så åkte jag hem till katrineholm igen och jessica kom över och tog ett glas vin med mig =) Men jag är lite dämpad och väldigt trött idag.

Och måste bara påpeka att igår kväll var jag riktigt jävla förbannad! En person som borde höra vad jag tycker fick som vanligt inget veta, men någon annan som oxå förtjänade det fick höra vad jag tycker, det är fan inte okej att säga en sådan sak när min bror har varit nära att dö. IDIOT!!

Ne nu ska jag sova. Imorgon ska jag flyy till Johanna och ta hand om deras katt när de är iväg på lite semester. =)

Natti Natti /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback