midsommarhelgen.



Ja i fredags var de midsommarafton, jobbade till 15 sen så var de bara hem och göra sig iordning och åkte ut till valla och firade midsommar, mycket trevligt =)

Igår kväll gick jessica, mikis, jag och gerhard ner till gamla picasso som heter Riva tror jag de var. Sebastian och Levi speladé och sjöng. Mycket trevligt faktiskt. Träffade på några kända ansikten och mkt skumt folk oxå för den delen :P Men de var mycket trevligt iaf.

Alltid roligt att få höra "vad fin du är ikväll", men den killen vet precis vad han ska säga för att få mig att smälta. Och trotts att de är som de är så tror jag han menar de han säger.

Idag har jag faktiskt mått bra, jessi och jag tog en liten promenad och käkade glass. Sen gick vi hem till mig och la oss i sängen och glodde på tv, sedan blev de tacos. =) Men jag har känt mig lite off idag, men de tror jag att jag vet vad de beror på, PMS!

Men nu är de dags att försöka sova lite. ska jobba 16-21 imorgon, så skönt så. Natti Natti.




Fin låt btw. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback