nyfiken!

Vafan pratade med mormor nyss. Och hon gjorde mig ju inte något nyfiken eller så. Hon frågade vad de var för snygga killar som var hos henne förut. Och då tänkte jag hur sjutton ska jag veta de :P
Men så sa hon iaf att de var två skitsnygga killar, eller den ena iaf som ringde på hos henne och frågade efter mig. De sa ja men hon bodde ju här förut, vi känner henne sedan tidigare. Men mormor hade iaf förklarat att jag bodde på bondegatan 11 nu.... Jag är så sjukt nyfiken nu så jag kommer inte kunna sluta tänka på detta förens jag får veta vilka de var. :P Men de är ju ingen som har hört av sig till min mobil häller, vafan.

Sitter iaf här med min tenta och det går inge vidare alls. Men jag ska ha den klar ikväll/natt!!! Men snart är de greys och de ska jag iaf ta en paus och titta på.

Idag har varit en underbar dag, lunch på stan med Johanna, trevligt trevligt, de händer ju inte alltför ofta längre. Sen blev de en tripp till ner på stan med jessi. =) Solen har strålat, helt underbart.

Men jag är stressad och de är pollen så jag ser ut som helvete, men efter inatt så kan jag börja andas igen :) så då ska förhoppningsvis mina exem gå ner igen. Hoppas Hoppas.

Ja igår fick vi biljetterna till lasse i juli, längtar redan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback