orolig.

I fredags satt johanna, jessica, cissi och jag hos Johannas mamma och drack lite och hade väldigt trevligt, så blev de harrys på de =)

Igår var de jobb som gällde 9-14 17-21, lite tungt sådär, men vi satt mest och tittade på bröloppet. Sen tyckte emma att jag skulle komma bort till dem, hade vart trevligt men jag var helt jävla slut. Gick och la mig 21.30 typ. Somna till o med ifrån en konversation. Haha. Vaknade upp 02.30 och fortsatte konversationen. Haha

Idag har de oxå vart jobb 9-14, sen blev de en fika på sultans med Johanna. Men fick ett jobbigt samtal från pappa när vi satt där. Brorsan ligger på sjukan, fått hjärtstillestånd och grejer, de ska operera in en pacemaker. Och så ska man tillbaka till jobbet 17-21. Jag är sjukt orolig! Vill bara åka dit. Men jag vet att du är stark. Men läskigt när det handlar om hjärtat.

Att det alltid ska vara något =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback