shopping

Igår onsdag var de jobb som gällde, sen hem till lilla kissemissen. Och jag tokslocknade i 1,5 timme. Så var de hem och äta lite och sen kom jessi över och tog några glas vin på balkongen, så vips blev klockan 01.00 och de var dags att krypa ner i sängen.

Så vakna jag väldigt sent, när tänker jag inte ens säga, fyyy så pinsamt. Haha. Men gjorde mig iordning och så, sen for vi iväg till Norrköping, jag och jessica. Mötte upp M, fick mina pengar och tog en fika. Ja de var ju trevligt, men så svårt att tro på allt, eller rättare sagt, vet att de inte är mkt som är sant av de ord som kommer från den munnen. men men.

Så fortsatte jag och jessica shoppandet, 1 par leggings, 2 toppar, lite saker till håret och en kavaj. Ne fyy vad jag handlat den senaste tiden, nu är de verkligen nog ett tag framöver! Sen vidare hem till papsen för att hämta ziza som vi hande lämnat av där innan. Så ner till Camilla en sväng och hälsade på, barnen blev som vanligt glada över att se ziza. Sen hem till k-holm igen.

Väl hemma började jag fixa och dona i mitt rum, tog ur allt som jag inte använder ur min garderob och rensade lite bland papper och skit. Och ja nu är klockan verkligen på tok för mycket, ska ju jobba 8-15 imorgon så det är dags att sova för min del, men inte de minsta trött :/

För övrigt finns det mycket tankar som spinner i huvudet på mig. Hur gör man när man verkligen tycker om någon?! Men inte vill förstöra "vänskapen". Kan man inte bara banka in i skallen på personen att vi verkligen skulle passa så himla bra ihop. Haha ja många gånger önskar man de. Häromdagen gick han förbi mig, hjärtat slog volter och jag blev precis skakis, det är väl ett ganska starkt tecken på att man verkligen tycker om personen. Och så läser man saker på facebook, och det gör verkligen ont i hjärtat.

Det började med ett tecken, som blev flera. Rädd!

Ne natti natti. Och glad midsommar på er!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback