Skönt!

Hahahahaha!!! Ibland lyckas man fälla fel kommentarer på fel ställen. :P eller hur jessi?!!

Vaknade av att solen sken. =) Helt underbart. Följde med mamma och annika ut med hundarna i skogen. =) Sedan hem, började städa och så inför visningen som skulle vara idag kl. 17.00, får vi se om de var någon som var intresserad. Jaja. Så kom syrran förbi oxå, trevligt trevligt. Tycker verkligen om att vi fått bättre kontakt. =)

Efter städning blev det en shopping tur med jessi nere på stan, meningen var att jag skulle hitta någonting till min bror i studentpresent, men det slutade med att jag kom hem med lite kläder och utan present. Men bestämde att jag skulle vara med på de pappa och de köpt, vi går ihop allihoppa. =)

Sen ett varv upp till jysk och willys. =) Sedan hamnade vi på altan med en varsin cider i handen, mysigt. Med en massa skratt och prat om killar, livet och diverse andra saker. Bara njuter av de dagarna som gått.

Tröttnade ganska ordentligt på hur jag såg ut i ansiktet och på händerna och i och med all städning hittade jag lite penicillin för mina exem, tog första tabletten 12.00 ungefär och redan mycket bättre, märktes att det behövdes. När jag hamnar i dessa perioder, är det tyvärr det enda som hjälper, men tur att det finns något :)

Och så måste jag ju vara fin på fredag när jag ev ska till västerås, de ni ;)

Ne, imorgon vankas de jobb 8-16, sedan blir de tåget till Norrköping. Brorsan tar ju studenten på torsdag. Så nu är de dags att sova. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

..... skönt! ... HAHA! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback