tisdag 15/6

Jaha, vad har hänt idag då? Jobbade 8-9.30. Sedan for jag hem och mamma och jag åkte ut med hundarna i skogen. Sedan mötte jag upp Johanna på stan och tog en latte, mysigt =)

Sedan var de iväg och tränade en sväng, men hade ätit så fruktansvärt dåligt innan, försökte men fick absolut inte i mig något förutom en tallrik med jordgubbar, mums =) Ja så mina muskler orkade knappt ingenting och tillslut höll jag på att spy och skakade något enormt i kroppen, men gav inte upp för de, kämpade på tappert tills jag hade kört igenom alla maskiner. :) Men inte gör jag om de där misstaget igen. Hehe

Så cyklade jag över till fian och tog en kaffe med henne och lina, tröck i mig en banan och lite glass så mådde jag snart nästan som en prinsessa igen. Så tog jag en liten promenix till jessi på en cigg lite senare oxå.

Ja imorgon är de jobb 8-16 som gäller, sedan går tåget mot västerås kl 17.00, toknervös kommer jag vara. HJÄLP! Varför ger man sig in i sånna här jobbiga saker. Haha. Fan så mkt lättare att bara leva som singel, slippa dessa jobbiga möten. Men samtidigt så älskar jag lite äventyr i vardagen, så de blir nog bra, bara väldigt jobbigt innan. Haha

Ne sova var de. Natti Natti.

Min nya favorit. Lyssna, ni kommer inte ångra er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback