underbar helg.

I lördags vaknade man upp pigg och fräsch faktiskt =) Så kom mickis och emelie förbi för en pratstund ute i solen, härligt, men sen fick de nog och gick in och slockna i soffan och jag blev riktigt uttråkad. Skickade iväg ett sms till johanna och gick dit en sväng, drack lite kaffe eller te kanske man kunde säga ;p Busade lite med lukas och sådär sen åkte jag förbi jessi.

Så traskade vi bort till J efter en stund, blev en myskväll ute på hans balkong med lite vin, öl och whiskey. En och en annat skrattanfall och en massa prat. Så kom fian förbi en sväng oxå. Måste ju säga att jag verkligen diggade J´s bränna, farligt att vara ute på sjön en hel dag med solglasögon och keps på sig. HAHA!

Men att lova gick visst inte så bra, ooopsss!

Söndag = mår inte särskilt bra utav all blandning, varför lär man sig aldrig? :P Jaja, syster kom över, satt och solade oss på trappen, var förbi mormor och fikade en sväng, så kom emma och jocke förbi en sväng oxå =) Sen fick vi för oss att vi ville åka iväg på äventyr. Sagt och gjort, jag, mikis, emelie och ziza for iväg till Norrköping. Tog en mysig promenad vid strömmen, sen satte vi oss på saliga munkens uteservering och tog en öl och som blev ett glas rödvin oxå, shit i havet vilket gott rödvin! Jag är inte mkt för rödvin men de där slank ner. Ja sen blev de en promenad till folkparken och träffade lite folk. Trevligt =) En söndag vafan, men de märktes ju inte, folk överallt, lite annat än i den här hålan då det inte finns en kotte ute på söndagar :P

Väl hemma så stoppade vi oss lite mat och hade en trevlig och rolig konversation i morgonens ljus, mycket trevligt att prata med syster yster! =)

Men idag är emma trött, riktigt sliten faktiskt. hehe. så snart är de dags för sängen. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

frågan är vad jag gjorde med min näsa egentligen? =p

Postat av: Emelie

Det vart en mycket trevlig söndag :) Tänkas vad kul man kan ha en söndag ;)

2010-06-08 @ 13:32:41
URL: http://emelieolssons.blogg.se/
Postat av: emma.e

Haha ja jessi, vafan gjorde du? ;D Haha ja inte trodde jag att man kunde ha så roligt en söndag emelie, de gjorde vi bra ;)

2010-06-08 @ 14:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback